تاریخ انتشار۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۷
کد مطلب : 239711

حزب الله لبنان جنایت داعش در کلیسای فرانسه را محکوم کرد

حزب الله لبنان در بیانیه ای جنایت دیروز عناصر گروه تروریستی داعش در کلیسایی در فرانسه و سر بریدن کشیش فرانسوی را به شدت محکوم کرد.
حزب الله لبنان جنایت داعش در کلیسای فرانسه را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حزب الله در بیانیه ای که شامگاه سه شنبه صادر شد، جنایت زشت باند تروریستی داعش در سر بریدن کشیش فرانسوی در داخل کلیسا و گروگان گرفتن چند تن دیگر را محکوم و با خانواده قربانی، جامعه مسیحیان فرانسه و جهان و همه ملت فرانسه ابراز همدردی کرد.
 
در این بیانیه تصریح شده است: این جنایت زشت حلقه ای از سریال بلند مدت قتل و جرم های نامحدود زمانی و مکانی تروریست ها است که زندگی ، حیات و کرامت انسان ها را هدف گرفته است.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: اهداف دیگر این قبیل جنایات تروریستی، همه بشریت و میراث انسانی و اخلاقی، تحریک مستقیم و غیرمستقیم علیه اسلام و مسلمانان و ایجاد فتنه کور بین پیروان مذاهب و ادیان است.
 
حزب الله خاطرنشان کرده است: این جنایت فجیع باردیگر به ما تاکید می کند باید در مقابل کشورها و دولت هایی که از تروریست ها در منطقه ما حمایت همه جانبه و جنایات آنها را توجیه می کنند و پوشش می دهند، بایستیم تا همه جهان آسوده و امن باشد.
 
دو نفر که خود را «سربازان » داعش می خواندند دیروز (سه شنبه) در حمله به کلیسایی در شهر سنت اتین دو روری در ایالت نرماندی فرانسه یک کشیش را سر بریدند.
دراین حمله که مسئولیت آن را داعش به عهده گرفت سه نفر به گروگان گرفته شدند.
 
https://taghribnews.com/vdca6onu649ne01.k5k4.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی