تاریخ انتشار۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 156911

همایش بین المللی میلاد فاطمه بانوی مهر ام ابیها(س) افتتاح شد

اولین همایش بین المللی میلاد فاطمه بانوی مهر ام ابیها(س) دقایقی پیش با حضور آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سالن همایشهای برج میلاد افتتاح شد.
همایش بین المللی میلاد فاطمه بانوی مهر ام ابیها(س) افتتاح شد
به گزارش حبرگزاری تقریب(تنا)، دکتر طوبی کرمانی مشاور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سخنانی در مراسم افتتاحیه با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت:برگزاری چنین مجالس و همایشهایی یاداور پندگیری الگوگیری و یادآوری چگونه انتخاب کردن و چگونه بودن است.

وی افزود:قاعده کلی این است که اگر انسان بداند و آگاهی پیدا کند برمی خیزد و اگر دلبستگی به آن پیدا کند به پیش می رود و اگر الگوی عملی داشته باشد حرکتی پرشتاب خواهد داشت.

دبیر این همایش در ادامه بیان داشت:جهان امروز انقطاع عمیق بین عقل و حواس انسان ایجاد کرده است به گونه ای که انسانهای تربیت شده مکتب امروزی در مسیر درستی نیستند و در نگاه ایرانی اسلامی این رویکرد باید تغییر یابد.

وی افزود: جهان غرب به خوبی به نیاز فکری انسان وقوف یافته و دستگاههای سیاست گذاری و اجرایی آن با بهره گیری از نخبگان جوامع بر این وظیفه مجهز شده اند تا از طریق رسانه ها ساختار هویتی جدید و مطلوب خویش را برای نسل جدید و زنان و دختران هماهنگ با آرمانهای غرب عملیاتی کرده و آنان را تحت سیطره خویش قرار دهند.

دکتر کرمانی در ادامه گفت:از این رو اتحادیه جهانی زنان مسلمان توسط آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پیشنهاد و با استقبال گرم فرهیختگان جهان اسلام از داخل و خارج کشور روبرو شد. که امید است بتواند با سیاستهای استکبار مقابله کرده و زمینه اتحاد بین زنان مسلمان را به وجود آورد.

گفتنی است در ادامه این مراسم آیت الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب و دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن خواهند پرداخت.
https://taghribnews.com/vdca6in6649nmo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی