تاریخ انتشار۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 273911

​سوریه اردن را حامی گروه های تروریستی خواند

به دنبال موشک باران شهر درعا از سوی تروریست ها، وزارت امور خارجه سوریه، اردن را به حمایت از گروه های تروریستی متهم کرد.
​سوریه اردن را حامی گروه های تروریستی خواند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای با اشاره به حملات تجاوزکارانه گروه های تروریستی طی چند روز گذشته به برخی محله های شهر درعا در سوریه که به شهادت 40 شهروند سوری و زخمی شدن بیش از 100 نفر منجر شد، این حملات را تحت حمایت آمریکا، انگلیس و اردن دانست و تأکید کرد: کشورها و نهادهایی که مدعی حمایت از جان و مال مردم سوریه هستند، از جمله دفتر فرستاده ویژه سازمان ملل در دمشق حتی یک جمله در محکومیت این اقدامات تروریستی ابراز نکردند. البته چنین رویکردی از سوی آنان اقدام شگفت انگیزی محسوب نمی شود.
 
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: هدف از گلوله باران درعا و انفجارهای روز یکشنبه دمشق به شکست کشاندن پنجمین دوره نشست آستانه در مورد سوریه است که قرار است امروز و فردا برگزار شود و به دنبال آن دور جدید مذاکرات ژنو در دوشنبه هفته آینده از راه خواهد رسید.
 
شماری از محله های شهر درعا تحت کنترل نیروهای دولتی در ماه گذشته میلادی از سوی گروه های تروریستی موشک باران شد که تلفات جانی و مادی بسیاری به همراه داشت.
 
سوریه به دنبال سه انفجار روز یکشنبه دمشق دو نامه جداگانه برای دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت بین الملل ارسال کرد. دو مورد از این انفجارها در جاده فرودگاه و سومی در ساختمانی در مرکز شهر دمشق روی داد.
https://taghribnews.com/vdca6enu649n0o1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی