تاریخ انتشار۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 257711

تظاهرات ساکنان فلسطین اشغالی 1948 در اعتراض به سیاست تخریب منازل

کمیته پیگیری عالی امور فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی 1948 و نهادهای مردمی فعال در این منطقه خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در تظاهرات امروز در روستای عرعره واقع در المثلث اشغالی در محکومیت سیاست های نژاد پرستانه دشمن صهیونیستی به ویژه تخریب منازل فلسطینیان شدند.
تظاهرات ساکنان فلسطین اشغالی 1948 در اعتراض به سیاست تخریب منازل
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نهادهای مذکور با صدور بیانیه ای عموم فلسطینیان را به مشارکت گسترده در تظاهرات امروز در روستای عرعره دعوت کردند تا اعتراض خود نسبت به تخریب منازل و خانه هایشان را نشان داده و مانع از ادامه این سیاست نژاد پرستانه شوند.
 
این در حالی است که دیگر شهرها و روستاهای فلسطین اشغالی 1948 نیز طی دو روز گذشته صحنه تظاهرات ها و فعالیت های اعتراض آمیز گسترده در محکومیت سیاست های تجاوزکارانه دشمن صهیونیستی بود؛ هزاران نفر در این تظاهرات ها شرکت کردند.
 
"شیخ رائد صلاح" رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی 1948 که به تازگی از بند اسارت در زندان های دشمن صهیونیستی رهایی یافته است، به روستای ام حیران در النقب اشغالی رفته و با ساکنان آن دیدار کرد.
 
شیخ صلاح روز گذشته در خطبه های نماز جمعه تخریب منازل فلسطینیان و آواره شدن ساکنان فلسطین اشغالی 1948 را به شدت محکوم کرد.
 
این تظاهرات ها در محکومیت حمله روز چهارشنبه گذشته دشمن صهیونیستی به روستای ام حیران در النقب اشغالی واقع در فلسطین اشغالی 1948 صورت می گیرد؛ در این جنایت، یعقوب ابو قیعان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید و 5 نفر دیگر نیز زخمی شدند. همچنین یک نیروی پلیس صهیونیستی نیز در این درگیری ها به هلاکت رسید.
 
 
https://taghribnews.com/vdca60nu649nm01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی