تاریخ انتشار۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : 262779
آیت الله اراکی با صدور بیانیه ای:

سکوت در برابر اقدام رژیم آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم شرعا جایز نیست

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه ای، ظلم و تعدی رژیم آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم، روحانی برجسته بحرینی را به شدت محکوم کرد.
سکوت در برابر اقدام رژیم آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم شرعا جایز نیست
 به گزارش خبرگزاری تقریب، متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 اقدام رژیم بحرین در تعرض به آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر ملت بحرین، جرم بزرگی است و سکوت در برابر آن شرعاً جایز نیست. بلکه ایستادگی در برابر این توطئه با هر آنچه در اختیار ماست، واجب شرعی است.
 
ما به حاکم بحرین درباره این سیاست خودخواهانه علیه ملت بحرین و رهبر دینی‌شان که تنها ضامن حفظ جنبش مسالمت آمیز ملت بحرین است، هشدار می دهیم و از تمام ملت بحرین می خواهیم که دوش به دوش هم برای همراهی با این جنبش مبارک و مقابله با تلاش های رژیم در جهت سرکوب این نهضت مشروع، ایستاده و اتحاد خود را حفظ کنند و از رهبری دینی این ملت، علامه جلیل القدر "شیخ عیسی قاسم" با تمام توان و اراده خویش دفاع نمایند.
 
 ما اعلام می کنیم هرخطری که این عالم بزرگوار را تهدید کند، در حکم تهدید دین اسلام در سرزمین بحرین است و باید دفع و نابود شود، حتی اگر لازم باشد جان و مال مردم در این راه فدا شود و هر کس در این راه کشته شود، شهید است و به منزله شهیدی محسوب می شود که همراه با رسول خدا(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام شهید شده است.
 
محسن اراکی
١٥جمادى الثانی ١٤٣٨
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdca0unuo49ni01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی