تاریخ انتشار۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 236174

مقام فلسطینی: آزادی همه اسیران فلسطینی شرط سازش با رژیم صهیونیستی است

'عزام الاحمد عضو کمیته مرکزی جنبش آزادی بخش فلسطین (فتح): هیچ توافقی با رژیم صهیونیستی صورت نخواهد گرفت مگر این که تل آویو همه اسیران فلسطینی را آزاد کند.
مقام فلسطینی: آزادی همه اسیران فلسطینی شرط سازش با رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، الاحمد در گفت وگو با خبرگزاری رسمی فلسطین 'وفا' با تبریک آزادی محمد فریحات پس از 15 سال از زندان رژیم صهیونیستی در شهرک الیامون در غرب جنین گفت: پرونده اسیران و آزادی همه آنان از زندان های رژیم صهیونیستی از اولویت های محمود عباس در قضیه فلسطین است.
 
وی افزود: هیچ توافقی با رژیم صهیونیستی صورت نخواهد گرفت مگر این که آخرین اسیر فلسطینی هم از بند این رژیم آزاد شود.
 
الاحمد تاکید کرد که حکومت خودگردان فلسطین همچنان پرونده اسیران فلسطینی را پیگیری می کند و این در حالی است که رژیم اشغالگر فلسطین به اقدامات خصمانه خود و قلع و قمع مردم و اعمال خرابکارانه و کشتار ملت فلسطین و ویرانی منازل آنان ادامه می دهد و به بهانه شهرک سازی و ساخت دیوار حائل به فلسطینیان اجازه استفاده از زمین هایشان را نمی دهد.
 
رژیم صهیونیستی با تلاش های بین المللی و ابتکار فرانسه برای سازش بین فلسطین - اسرائیل و نشستن بر سر میز مذاکره مخالفت کرده است.
 
خبر دیگر این که منابع فلسطینی اعلام کردند: نظامیان صهیونیست از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 330 فلسطینی را بازداشت کرده اند که در میان آنها 60 کودک و 13 ماهیگیر فلسطینی وجود دارد.
 برپایه این گزارش، کوچکترین فرد بازداشتی 10 ساله از شهر الخلیل بود و این در حالی است که در میان بازداشت شدگان 21 زن و دختر جوان نیز وجود دارند.
 
نظامیان صهیونیست با هدف قرار دادن ماهیگیران فلسطینی از ابتدای ماه جاری 13 ماهیگیر را در نوار غزه بازداشت کردند و قایق های آنان را نیز ضبط کردند.
 رژیم صهیونیستی هر روزه به بهانه های مختلف و واهی فلسطینیان را بازداشت و از آنان بازجویی می کند.
https://taghribnews.com/vdca0inuy49ne61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی