تاریخ انتشار۲۱ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۹:۵۰
کد مطلب : 45327

ادعای دخالت ایران در امور کشورها توسط رابطة العالم الاسلامی

در اقدامي عجيب، اتحاديه جهان اسلام (رابطة العالم الاسلامی)با اعلام حمايت از حكام ديكتاتور و كشتار مردم بحرين، دخالت ايران در امور كشورهاي عربي را محكوم كرد.
ادعای دخالت ایران در امور کشورها توسط رابطة العالم الاسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،
رابطة العالم الاسلامی ( اتحاديه جهان اسلام ) در بيانيه اي از همه علما و مبلغين اسلامي خواسته است در صفي يكپارچه تعاليم تكفيري وهابيت كه اساس آن غارت اموال عمومي و كشتار بيگناهان در بحرين، عراق، يمن،ليبي و.. مي باشد را در جهان اسلام نهادينه سازند!
همچنين از علماي شيعه خواسته شده است مسئولان كشورهاي خود را نسبت به دخالت در امور ديگر كشورها برحذر دارند.
این اتحاديه سپس ادعای دخالت ایران در امور کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را مطرح کرده و با محکوم کردن آن  اعلام كرد: دخالت ايران در امور داخلي عربستان، بحرين، كويت و برانگيختن فتنه بين مردم امري مخالف دين است و باعث درگيري و اختلاف بين مسلمانان و ضعف امت اسلامي مي گردد.

اين اتحاديه كه متشكل از علماي به اصطلاح اسلامي است بدون اشاره به حضور نيروهاي نظامي كفر و استكبار در كشورهاي اسلامي تاكيد كرده است: حضور نيروهاي نظامي در بحرين از واجبات اسلامي است! كه در جهت حفظ آبروي اسلام انجام مي گيرد.

اين بيانيه اتحاديه جهان اسلام در حالي صادر مي شود، كه نيروهاي متشكل از چند كشور عربي در بحرين هر روز در قلع و قمع و كشتار مردم بي دفاع و مسلمان بحرين نقش برجسته اي را ايفا مي كنند.
https://taghribnews.com/vdca0eny.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی