>> مصون بخشی تنها راه مقابله با آسیب های اجتماعی است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 233078
وزیر فرهنگ در آیین تجلیل از فعالان اقامه نماز:

مصون بخشی تنها راه مقابله با آسیب های اجتماعی است

تنها راه مقابله با آسیب های اجتماعی مصون بخشی است و برای مقابله با شبکه های اجتماعی و ماهواره ای که فساد اخلاقی در آنها ترویج می یابد، باید از طریق مصون بخشی وارد عمل شد.
مصون بخشی تنها راه مقابله با آسیب های اجتماعی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سینمایی وزارت ارشاد گفت: جمهوری اسلامی ایران بر پایه اقامه نماز و فرایض نماز و زمینه سازی برای گسترش ارزش های دینی ایجاد شد و تداوم آن در همین راستا است.
 
وی افزود: انتظار میرفت با توجه به انفاس قدسی حضرت امام خمینی (ره) و همه کسانی که در جهت پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند،بتوانیم در این دو سه دهه اخیر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فضایی را برای گسترش فضایل اخلاقی و ارزش های دینی فراهم کنیم.
  
وزیر ارشاد افزود: مقام معظم رهبری هر ساله برای همایش اقامه نماز به دلیل اهمیتی که دارد پیامی صادر می فرمایند و سال گذشته نیز بر نکات خوبی در این زمینه تاکید فرمودند. در یکی از این پیام ها بر عزم راسخ همه دست اندرکاران نماز برای توسعه فرهنگ نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره داشتند.
 
جنتی گفت: یکی از راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی این است که نماز را در جامعه جا بیندازیم و جوانان به اقامه نماز با حضور قلب توجه کنند. حساس کردن مدیران، مسوولان و ... نیز نسبت به نماز می تواند از دیگر راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه باشد.
   
وی گفت:  از تجربیات موفق سایر کشورهای اسلامی درجهت گسترش و توسعه اقامه نماز نیز بایدبهره برد. مدیران کل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور نیز باید با ارایه حتی یک تجربه موفق در این زمینه به گسترش این فریضه بپردازند.
https://taghribnews.com/vdca0enua49new1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی