تاریخ انتشار۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 261473

واکنش گروه های فلسطینی به تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه

گروههای مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تجاوزات علیه نوار غزه دانستند.
واکنش گروه های فلسطینی به تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین،  «فوزی برهوم» سخنگوی حماس تصریح کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی به آرامش حاکم بر نوار غزه کمکی نمی کند و طرف های بین المللی باید جلوی تجاوزات رژیم صهیونیستی را بگیرند.
 
برهوم  تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به تجاوزات خود علیه نوار غزه و ملت فلسطین ادامه می دهد و علاوه بر محاصره و بمباران ساکنان غزه، جنایت های دیگری را نیز در حق ساکنان کرانه باختری و قدس اشغالی مرتکب می شود.
 
«داود شهاب» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با حمله به باریکه غزه سعی در بر هم زدن معادلات و عملی کردن تهدیدات خود علیه ملت فلسطین را دارد.
 
شهاب ضمن مسئول  دانستن رژیم صهیونیستی در قبال تبعات این تجاوزات، اعلام کرد که مقاومت حق دارد  به این تجاوزات واکنش نشان دهد و به هر قیمتی که شده، اجازه تداوم این تجاوزات را نخواهد داد.
 
در همین راستا، گردانهای مجاهدین شاخه نظامی جنبش مجاهدین فلسطین به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم اقدامات حماقت آمیز خود هشدار دادند و گفتند: در صورت تداوم این تجاوزات، مقاومت فلسطین دست بسته نخواهد ماند و آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه جنگ تحمیلی را دارد.
 
این گردان ها با صدور بیانیه ای خاطر نشان کردند که تجاوزات مکرر دشمن صهیونیستی نخواهد توانست هیبت مقاومت را درهم بشکند و این رژیم نمی تواند واقعیت های جدیدی را بر روی زمین ایجاد کند. گردان های مجاهدین همچنین تاکید کردند که مقاومت متعهد به مقابله با هرگونه تجاوز علیه ملت فلسطین است.
 
 نیروی هوایی رژیم صهیونیستی روز گذشته در چندین نوبت پایگاه های مقاومت در مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کرد که به زخمی شدن 4 فلسطینی منجر شد.  حال یکی از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است.
 
https://taghribnews.com/vdca06nue49niy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی