تاریخ انتشار۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب : 157271
آیت الله اراکی:

وحدت بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما ارزانی کرده است

تنا- اختصاصی
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: بزرگترین نعمتی که خداوند به ما ارزانی کرده است نعمت وحدت است.
وحدت بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما ارزانی کرده است
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا)، آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی سخنانی در همایش " امامت مسلمین راهبرد امت واحده اسلامی" در کرمانشاه با اشاره به هویت انسانی گفت: اطاعت از رسول خدا(ص) به انسان هویت محمدی می دهد که به آن هویت اسلامی می گویند و در مقابل این هویت دیگری نیز وجود دارد که به آن هویت شیطانی می گویند.

وی با اشاره به اینکه تفرقه در خروج از اطاعت از رسول خدا پیش می آید، اظهار داشت: با امت واحده اسلامی بشریت به سعادت خواهد رسید.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل انقلابی علیه هویت شیطانی بود، اظهار داشت: پیام امام راحل و مقام معظم رهبری دعوت به وحدت است زیرا اساس خوشبختی جامعه اسلامی بازگشت به هویت اسلامی و وحدت است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب با تأکید بر اینکه همه گرفتاری های ما از پشت کردن به هویت اسلامی شروع شد، افزود: ما شیعیان و اهل سنت اگر اطاعت از خدا و رسول(ص) را مبنای کار خود قرار دهیم دیگر این اختلافات و گرفتاری ها وجود نخواهد داشت.

وی افزود: ما وظیفه داریم با هر وسیله ممکن راه را بر کسانی که می خواهند با سخنان افراطی و تفرقه انگیز و رفتار های دشمنی به هویت اسلامی صدمه بزند، ببندیم و با آنها مقابله کنیم و هیچ وظیفه و اقدامی بالاتر از این نیست.

آیت الله اراکی افزود: بزرگترین نعمتی که خداوند در ایران به ما ارزانی کرده است نعمت وحدت است هر گونه رفتار و گفتاری که به این وحدت خدشه وارد کند رفتار غیر الهی است و باید با آن مقابله شود.

وی در پایان تأکید کرد: امروز دشمنان جهان اسلام نظیر آمریکا، اسرائیل و انگلیس در جوامع مسلمین نفوذ کرده اند و دست به ایجاد تفرقه و شکاف میان امت اسلامی زده اند.
https://taghribnews.com/vdca00n6649nmu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی