کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

//دو خبر از بحرین//

هشدار جریان وفاء اسلامی بحرین نسبت به پیامدهای محاکمه شیخ قاسم/تاکید مردم بحرین بر حمایت کامل از بیانیه علما

8 اسفند 1395 ساعت 11:00

یکی از جریان های انقلابی بحرین، ایستادگی در برابر آمریکا و دفاع از ناموس ملت را عامل محاکمه رهبر شیعیان این کشور خواند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جریان وفاء اسلامی بحرین با تأکید بر اینکه محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین به معنای ظلم علیه دین، علما و رهبران انقلاب است، از ملت خواست آمادگی کاملی نسبت به پیامدهای احتمالی محاکمه شیخ عیسی قاسم داشته باشند.
 
در این پیام آمده است: بحرین در دوران بسیار حساس و سرنوشت ساز تاریخی قرار دارد و نتایج این مرحله سبب ترسیم آینده وطن و ملت در زمینه فرهنگ، دین، ارزش ها، سیاست و اقتصاد خواهد شد. جنگ کنونی علیه ملت با یاری آمریکا و انگلیس صورت می گیرد و زمینه های مختلف را دربرمی گیرد.
 
جریان وفاء اسلامی تصریح کرد: دشمنان بر محاصره زمینی و دریایی ملت، کشتار جوانان، هدف قرار دادن مقدسات، بازداشت و شکنجه و تبعید علما، محاکمه فریضه خُمس، تخریب مساجد و تسلط بر سازمان اوقاف جعفریه اصرار دارند.
 
این جریان با اشاره به محاکمه شیخ عیسی قاسم بیان داشت: روزهای کمی تا محاکمه آیت الله عیسی قاسم مانده است؛ محاکمه ای که با هدف ضربه زدن به منابع قدرت ملت مسلمان و دیندار بحرین رخ می دهد. ملت بحرین برای دفاع از رهبر شیعیان در آمادگی کاملی قرار داشته باشد.
 
وفاء اسلامی ادامه داد: محاکمه ظالمانه شیخ عیسی قاسم به این دلیل انجام می گیرد که وی با  اقدامات فریبکارانه و توطئه گرانه آمریکا علیه ملت بحرین، راه حل های سیاسی مبتنی بر مصالح دولت و عقب نشینی انقلاب به شدت مخالفت کرده و مردم را به جانفشانی در راه دین فراخوانده است.
 
بحرینی‌ها: تا پای‌ جان از شیخ عیسی قاسم دفاع می‌کنیم
 
مردم مناطق مختلف بحرین حمایت کامل خود را از بیانیه علمای این کشور مبنی بر دفاع از شیخ قاسم اعلام کردند.
 
ساکنان منطقه بوری  حمایت کامل خود را از بیانیه علمای بحرین مبنی بر تاکید بر ضرورت دفاع تا پای جان از شیخ عیسی قاسم اعلام کردند.
 
ساکنان این منطقه با صدور بیانیه ای بر ضرورت جلوگیری از اقدام رژیم بحرین در محاکمه کردن شیعیان تاکید کرده و گفتند این رژیم از همه خطوط قرمز تجاوز کرده است.
 
این بیانیه افزود: کفن هایتان را  برای این تکلیف بر تن کنید و به دعوت علما و انقلابیون پاسخ داده و منازلتان را ترک کنید زمان پاسخ گویی به ندای روحانیون فردا شب است.
 
ساکنان منطقه البلاد القدیم نیز از همبستگی و حمایت کامل خود از بیانیه علمای بحرین خبر داده و بر ضرورت دفاع تا پای جان از آیت الله قاسم تاکید کردند.
 
ساکنان این منطقه افزودند: هزاران نفر مانند مصطفی حمدان برای دفاع از آیت الله قاسم خواهید یافت ما بیانیه علما را تایید می کنیم.
 
این بیانیه افزود: ما در مرحله دفاع تا پای جان هستیم تا  زیباترین  حماسه های جانفشانی ، شهادت ، صبر و پایداری را ثبت کنیم.
 
اهالی منامه، المحرق، ابوصیبع و دیگر مناطق بحرین نیز با صدور بیانیه ای بر ضرورت دفاع از ایت الله شیخ عیسی قاسم تا پای جان تأکید کردند.
 


کد مطلب: 261238

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/261238/هشدار-جریان-وفاء-اسلامی-بحرین-نسبت-پیامدهای-محاکمه-شیخ-قاسم-تاکید-مردم-حمایت-کامل-بیانیه-علما

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com