کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه محاصره منزل آیت‌الله عیسی قاسم

فارس , 20 مرداد 1396 ساعت 11:31

محاصره منزل آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین برای سومین ماه متوالی ادامه دارد و خودروهای زرهی آل‌خلیفه در اطراف منزل وی مستقر هستند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، از بیش از 80 روز پیش نیروهای امنیتی آل خلیفه منزل آیت‌الله عیسی قاسم را به محاصره خود درآورده و خودروهای زرهی همچنان در اطراف منزل وی استقرار دارند.
 
برگزاری تظاهرات‌های مردمی در محکومیت محاصره منزل آیت‌الله عیسی قاسم نیز همچنان ادامه دارد و در همین راستا تظاهراتی در شهرک الدیه به نشانه یاری آیت‌الله عیسی قاسم برگزار شد. همچنین تظاهرات‌های مشابهی نیز در شهرکان، السهله جنوبی و سماهیج برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی آل خلیفه ورودی اصلی این منطقه را با موانع سیمانی مسدود و تابلوی «منطقه ممنوعه» نصب کردند تا با منع آمد‌ و شد به این منطقه، محاصره امنیتی منطقه الدراز یک سال و دو ماهه شود.
 
از ژوئن سال گذشته میلادی (خرداد 1395) منطقه الدراز محل سکونت آیت الله عیسی قاسم با آغاز محاکمه ایشان و اقدام رژیم آل خلیفه به سلب تابعیت از این رهبر انقلاب بحرین به محاصره نیروهای امنیتی در آمده و پس از  هجوم به تحصن کنندگان در اطراف منزل ایشان در 2 خرداد ماه 1396 بیت ایشان نیز مشخصا محاصره شده و آیت الله عیسی قاسم بیش از 80 روز است که در اقامت جبری قرار گرفته است.
 
در سومین ماه از اقامت اجباری آیت الله عیسی قاسم و با گذشت 1سال و2ماه از محاصره منطقه الدراز،نیروهای امنیتی آل‌خلیفه منطقه را ممنوعه نموده، ورودی اصلی منطقه سکونت ایشان را با موانع سیمانی مسدود کردند.
 


کد مطلب: 278988

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/278988/ادامه-محاصره-منزل-آیت-الله-عیسی-قاسم

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com