کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بشار جعفری:

مبارزه با تروریسم، مستلزم تلا‌ش‌های جمعی در یک جبهه مشترک است

سانا , 26 آبان 1394 ساعت 16:18

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد، با اشاره به حمایت این کشور از تلاشهای صورت گرفته در حل بحران سوریه، گفت: تروریسم وهابی، علت اصلی بروز بحران انسانی در برخی مناطق سوریه و جهان است.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "بشار الجعفری" اعلام کرد: سوریه آماده مشارکت در هرگونه تلاش صادقانه برای دستیابی به راه حل سیاسی در سوریه است؛ تا مردم سوریه بدون دخالت کشورهای خارجی درباره آینده خود تصمیم بگیرند.

وی تصریح کرد: آفت تروریسم که منشأ وهابی دارد، سبب بی‌ثباتی و نا امنی در سوریه، منطقه و جهان شده است و علت اصلی بروز بحران انسانی در برخی مناطق سوریه،‌ رنج کودکان و زنان و تبدیل بخشی از ملت سوریه به آوارگان و پناهندگان است.

الجعفری در ادامه انفجارهای تروریستی اخیر در پاریس را محکوم کرد و گفت: ما در سوریه به ‌نیابت از همه جهان با زباله‌های انسانی تروریسم، می‌جنگیم.

وی تأکید کرد: مبارزه با تروریسم در سوریه مستلزم اراده سیاسی برای اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت و هماهنگ شدن تلا‌ش‌های جمعی در یک جبهه واحد و مشترک است.

نماینده سوریه در سازمان ملل متحد از همکاری مشترک سوریه، ایران، روسیه و عراق در مبارزه با تروریسم  قدردانی کرد و گفت: هماهنگی اطلاعاتی میان عراق، سوریه، ایران و روسیه به نتایج عملی در صحنه میدانی دست یافته است.
 


کد مطلب: 212103

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/212103/مبارزه-تروریسم-مستلزم-تلا-ش-های-جمعی-یک-جبهه-مشترک

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com