کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشدار قرآن نسبت به کینه توزان

تنا – دمشق

5 آذر 1390 ساعت 12:18

"محمد سعید رمضان البوطی" خطیب معروف سوری گفت: عجیب است عده ای در زمینه همکاری با دشمنان کشورشان، شریعت الهی را نقض می کنند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب در سوریه به نقل از خبرگزاری سانا، وی در نماز جمعه روز گذشته افزود: این افراد انواع سلاح را برای قتل و تبدیل مودت و همگرایی به دشمنی و خصومت به کشور ارسال می کنند.
البوطی ادامه داد: گروهی هستند که درهای دشمنان خدا، دشمنان خود و دشمنان مومنان را زده و با ادعای اینکه راه حل مشکلات را در دست دارند، مداخله آنان را خواستار می شوند تا بر صندلی حکومت تکیه زنند اما خداوند متعال در کتاب خود نسبت به آنان هشدار داده چون در سینه شان کینه وجود دارد. به گفته البوطی، هر مسلمان وظیفه دارد از سرزمین خود در برابر دشمنان خدا و بندگان خدا حفاظت کند و همه موظفند در یک صف علیه دشمن واحد قرار گیرند.
"محمد عبدالستار السید" وزیر اوقاف سوریه نیز با هیات روس شامل دست اندرکاران امور رسانه ای، نامزدهای نمایندگی مجلس، فعالان مردمی و مدنی در شهر ساحلی طرطوس دیدار کرد.
وی با تاکید بر اهمیت سفر هیات به منظور آگاهی از اوضاع سوریه، افزود: حضور میلیونی در خیابان ها نشانه آن است که مردم سوریه با وحدت داخلی از وطنش دفاع کرده و مداخله خارجی در امور داخلی کشور را نمی پذیرد.
السید ادامه داد: اسلام دین رحمت و محبت است و مردم را به تسامح دعوت می کند لذا باید بر اساس آن نسل هایی مبتنی بر احترام و گفت وگو بنا نهیم.


کد مطلب: 72549

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/72549/هشدار-قرآن-نسبت-کینه-توزان

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com