کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​آغاز دومین کنگره بین‌‌المللی علمای مقاومت در بیروت

ایکنا , 10 آبان 1396 ساعت 11:29

دومین کنگره بین‌المللی اتحادیه جهانی علمای مقاومت با محوریت «حمایت از مسئله فلسطین» از صبح امروز(۱۰ آبان‌ماه) فعالیت خود را در شهر «بیروت»، پایتخت لبنان آغاز کرد.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دومین کنفرانس بین‌المللی اتحادیه جهانی علمای مقاومت با شعار «اتحاد برای فلسطین ـ اسرائیل رو به نابودی» با مشارکت شخصیت‌ها و کارشناسانی از ۶۰ کشور جهان آغاز شد.
 
در این کنفرانس دو روزه، موضوعات و راهکارهای حمایت از مردم فلسطین در داخل و خارج از این کشور به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد و تعدادی از رهبران دینی و سیاسی کشورهای مختلف جهان سخنرانی می‌کنند.
 
محورهای مورد بحث در این کنفرانس مهم شامل «نقش مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی»، «مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با اسرائیل»، «آخرین تحولات فلسطین»، «گزارش کمیته‌های شرکت‌کننده» و «اسرائیل رو به نابودی» است.
 
همچنین، مقام معظم رهبری صبح امروز در پیامی به «شیخ ماهر حمود»، رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت به مناسبت برگزاری دومین کنگره بین‌المللی این اتحادیه، بر تداوم مبارزه متنوع با رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کردند که این پیام از سوی رسانه‌های لبنانی پوشش داده شد.


کد مطلب: 291322

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/291322/آغاز-دومین-کنگره-بین-المللی-علمای-مقاومت-بیروت

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com