کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نویسنده سرشناس آمریکایی:

مقاومت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی، حق مسلم فلسطینیان است

26 بهمن 1395 ساعت 13:10

نویسنده و اندیشمند سرشناس آمریکایی تاکید کرد که مقاومت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی در تمامی عرصه های سیاسی و نظامی طبق قوانین بین المللی حق مسلم ملت فلسطین است.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "نورمن فینکنشتاین" در همایشی در شهر غزه که به همت مرکز مطالعات سیاسی و توسعه (CPDS) برگزار شده بود، مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی را بی نتیجه و اتلاف وقت خواند.
 
فینکنشتاین افزود: رژیم صهیونیستی با توجه به اینکه در تمامی مذاکرات قبلی حقوق ملت فلسطین را پایمال کرده است، بیشترین بهره را از مذاکرات سازش می برد و همواره به جهانیان دروغ می گوید و مدعی است که مذاکرات میان ملت تحت اشغال و رژیم اشغالگر همچنان ادامه دارد.
 
وی اشاره کرد که مبانی صحیح و اساسی مذاکرات پس از پیروزی فلسطینیان در میدان نبرد پایه ریزی خواهد شد.
 
این نویسنده آمریکایی تصمیم آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل مبنی بر تعیین "تسیپی لیونی" وزیر خارجه سابق اسرائیل که نقش بسزایی در قتل و کشتار فلسطینیان داشته است، را به عنوان معاون خود به شدت مورد انتقاد قرار داد و نسبت به این انتخاب ابراز شگفتی کرد.
 
نورمن فینکنشتاین خاطر نشان کرد : لیونی بارها در رسانه ها اعلام کرده است که یک وکیل است اما با این وجود هرگز به قوانین بین المللی اعتقادی نداشته است و اکنون سوال اینجا است که چگونه شخصی که هیچ باوری به قوانین و مقررات بین المللی ندارد، می تواند نماینده سازمان ملل باشد؟!
 
این اندیشمند آمریکایی همچنین بر ضرورت تلاش و تحرک هرچه بیشتر برای برملا کردن جنایت های رژیم صهیونیستی اعم از محاصره تجاوزگرانه باریکه غزه و دیگر اقدامات نژادپرستانه و غیر انسانی این رژیم علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی تاکید کرد.
 
وی در پایان اظهار داشت: فلسطینیان در نبرد اندیشه و افکار و اخلاق بر رژیم صهیونیستی پیروز شدند.


کد مطلب: 260119

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/260119/مقاومت-برابر-رژیم-اشغالگر-صهیونیستی-حق-مسلم-فلسطینیان

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com