کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حماس:

گزارش رژیم صهیونیستی درمورد جنگ غزه بی پایه و اساس است

25 خرداد 1394 ساعت 13:28

عضو دفتر سیاسی حماس، گزارش رژیم صهیونیستی در مورد جنگ غزه را بی پایه و اساس خواند و گفت: سران جنایتکار این رژیم باید تاوان جنایتهای خود را پس دهند.



به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "عزت رشق" با بیان اینکه گزارش درباره جنگ 51 روزه غزه، دروغ است افزود: رژیم صهیونیستی، پیش دستی کرده و در تلاش است تا قبل از انتشار گزارش سازمان ملل در مورد جنایات ضد بشری ارتش این رژیم درغزه، گزارش ساختگی خود را منتشر کند و بر نتایج گزارش سازمان ملل تاثیر بگذارد.

رشق افزود: جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی درغزه کاملا ثبت و ضبط شده است و رسانه های عربی و بین المللی به طور مستقیم این جنایتها را پخش کرده اند و  سران جنایتکار این رژیم نیز دیر یا زود به دست عدالت سپرده می شوند و باید تاوان پس بدهند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اخیرا درگزارشی مدعی شده که حماس در جنگ اخیر سعی داشته است جنگ را به داخل مناطق مسکونی بکشاند و از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده کند.
این رژیم همچنین مدعی شده که حماس تونل های خود را زیر ساختمان ها و در مناطق مسکونی حفر کرده است.

رژیم صهیونیستی در ادعاهایی بی اساس و مضحک عنوان کرده که درحمله به غزه کاملا به قوانین بین المللی پایبند بوده و سعی داشته به غیرنظامیان آسیبی نرسد، و نیز برای کاستن از حجم خسارتها از سلاح های پیشرفته و دقیق استفاده کرده است.

مضحک ترین بخش این گزارش آن است که رژیم اسرائیل ادعاکرده در جنگ غزه، نیاز غذایی و پزشکی مردم این منطقه را  تامین کرده درحالیکه حماس و دیگر گروههای فلسطینی به گذرگاههایی که از آنها برای امدادرسانی به ساکنان غزه استفاده می شده است، حمله کرده اند.
 


کد مطلب: 194915

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/194915/گزارش-رژیم-صهیونیستی-درمورد-جنگ-غزه-بی-پایه-اساس

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com