کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجلاس پزشکان مسلمان جهان در ایران برگزار می شود

فارس , 6 مرداد 1394 ساعت 16:26

اجلاس پزشکان مسلمان سراسرجهان پنجشنبه این هفته در مشهد برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری تقريب (تنا) علی‌اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی اعلام کرد: اجلاس پزشکان مسلمان جهان با حضور بیش از 400 نفر از پزشکان مسلمان جهان پنجشنبه 8 مرداد در مشهد مقدس گشایش می یابد.
 
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: این اجلاس باحضور شخصیت‌های مختلف داخلی و بین‌المللی به میزبانی موسسه تنظیم و نشر آثار مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، مجمع جهانی بیداری اسلامی و مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.
 
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود : این اجلاس در مشهد با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری ، در تهران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و در شیراز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد و در زمینه های علمی و تخصصی نیز مباحث مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
 
وی درباره مباحث مطرح در این اجلاس هم گفت: علاوه بر بررسی مباحث مهم منطقه‌ای و بین‌المللی در کنار موضوعات علمی و تخصصی، در ارتباط با نامه بسیار مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به جوانان اروپا و امریکای شمالی و نقش موثر ان در حوزه بین الملل بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.
 
 


کد مطلب: 199801

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/199801/اجلاس-پزشکان-مسلمان-جهان-ایران-برگزار-می-شود

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com