کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو فراکسیون تقریب مجلس در گفتگو با تقریب:

مقام معظم رهبری محور وحدت هستند/ باید وحدت و یکپارچگی در کل کشورهای اسلامی تسری و گسترش پیدا کند

تنا – مجلس شورای اسلامی

16 آبان 1396 ساعت 15:09

عضو فراکسیون تقریب مجلس گفت : ملت ایران در هرجا اتحاد و یکپارچگی داشته اند به سود مملکت بوده است؛ باید خدا رو شکر کرد که در جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری، محور وحدت هستند.


سید احسن علوی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب ادامه داد: ایشان دیده بان وحدت، یکپارچگی و همبستگی در کشور هستند ملت ایران نیز باید در راستای استمرار این وحدت و یکپارچگی تلاش کنند.
 
عضو فراکسیون اهل سنت مجلس با تاکید بر اینکه باید این وحدت و یکپارچگی در کل کشورهای اسلامی تسری و گسترش پیدا کند. اظهار داشت : وحدت اقوام و مذاهب در ایران بازتاب وسیعی در منطقه دارد؛ ملت ایران حول محور خداوند، قرآن و اولیاء الهی در کمال آرامش و امنیت قرار دارند.
 
علوی اظهار داشت: زمانی که نمایندگان مسیحی در مجلس اعلام می کنند که ما در جمهوری اسلامی به راحتی زندگی می کنیم و حتی در تریبون های بین المللی این موضوع مورد تاکید قرار می گیرد، این امر نشان می دهد جمهوری اسلامی دارای مرام و منشی بزرگ است و وحدت کشور هم متاسی از این مرام و منش است.
 
عضو فراکسیون اهل سنت مجلس تصریح کرد: اینکه رهبری در مورد عایشه صحبت می کند به معنای وحدت است، فرمایشات ایشان مبنی بر اینکه ما برای اثبات نظرات خودمان نباید سران اهل سنت را ضایع کنیم به معنای تلاش ایشان برای استمرار وحدت در جامعه است باید زانوی ادب در برابر چنین تدابیری زد .
 
وی ادامه داد: رهبری انقلاب محور وحدت هستند. جمهوری اسلامی با این وحدت و اقتدار توانسته است در برابر عربستان و سایر کشور هایی که سر در آبشخور رژیم صهیونیستی دارند بیاستد.
 


کد مطلب: 292401

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/interview/292401/مقام-معظم-رهبری-محور-وحدت-هستند-باید-یکپارچگی-کل-کشورهای-اسلامی-تسری-گسترش-پیدا-کند

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com