کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​امام جمعه موقت سنندج:

کشتار مسلمانان بی دفاع میانمار باید متوقف شود/سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات حکام میانمار به معنای همراهی آنان در این جنایت است

تنا - استان کردستان

17 شهريور 1396 ساعت 17:57

امام جمعه موقت سنندج کشتار مسلمانان بی دفاع میانمار توسط نظامیان این کشور را محکوم کرد و خواستار اجماع جهانی برای توقف این جنایت شد.


به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با محکوم کردن جنایات نظامیان رژیم بودایی میانمار علیه مسلمانان اهل سنت این کشور اظهار کرد: این جنایت ضد بشری باید هرچه سریع تر متوقف شود و با عاملان آن برخورد شود.

وی افزود: همه کشورهای اسلامی و تمامی مجامع بین المللی که در امر دفاع از حقوق بشر فعال هستند باید هرچه سریع تر وارد عمل شده و جلوی این جنایات را بگیرند.

ماموستا حسینی افزود: انسجام و اتحاد امت اسلامی بزرگترین سرمایه برای مسلمانان است و همه پیروان مذاهب اسلامی متشکل از اقوام و نژاد های مختلف باید از این اتحاد و همبستگی محافظت نمایند.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته بر مشارکت گسترده مردم در جشن عاطفه ها و کمک به خانواده های نیازمند برای فراهم کردن زمینه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت در جامعه تأکید کرد واز نمازگزاران سنندجی خواست که در روزهای آینده با همراهی کمیته امداد و نهادهای خدمت رسان در این امر خداپسندانه مشارکتی گسترده داشته باشند.


کد مطلب: 282871

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/282871/کشتار-مسلمانان-بی-دفاع-میانمار-باید-متوقف-شود-سکوت-جامعه-جهانی-قبال-جنایات-حکام-معنای-همراهی-آنان-این-جنایت

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com