کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار آذربایجان غربی:

​طرح تجزیه طلبی عراق برای تامین امنیت اسرائیل طراحی شده است

تنا - استان آذربایجان غربی

14 مهر 1396 ساعت 8:03

استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح تجزیه طلبی نه برای توسعه و پیشرفت بلکه صرفا برای تامین امنیت رژیم نامشروع اسرائیل طراحی شده است.


به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، قربانعلی سعادت در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه جمهوری اسلامی از حفظ تمامیت ارضی و یکپارچگی عراق حمایت می کند، اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال موقعیت‌آفرینی برای خود هستند اما آنهایی که مسئله همه پرسی را راه انداختند باید بدانند که در زمین دشمن بازی کرده اند.

وی با بیان اینکه هدف صهیونیست‌ها تیشه زدن به ریشه اکراد است تا بتوانند امنیت اسرائیل را در منطقه تامین کنند، افزود: این کشورهای استکباری برای دستیابی به اهداف پلید خود سایر کشورها را درگیر یکدیگر می کنند تا در پشت پرده کارهای خود را پیش ببرند.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به موقعیت ژئوپلتیک استان آذربایجان غربی و هم مرزی با سه کشور خارجی اشاره و تصریح کرد: آذربایجان غربی به عنوان یک استان مرزی ویژگی های خاص خود را دارد و هر روز در شرایط جدیدی قرار می گیرد.

سعادت ادامه داد: دشمن شناسی و درک شرایط روز از توطئه های دشمنان، جریان های تجزیه طلبانه و اختلاف انگیز از ویژگی های بارز مردم آذربایجان غربی است که همواره و در مقاطع تاریخی مختلف با عبور از این آزمون ها سربلند بیرون آمده اند.

وی اضافه کرد: مردم آذربایجان غربی اعم از ترک، کرد و اقوام و ادیان مختلف همواره در مسیر سیاست های رهبری که به استقلال کشور، ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی و حفظ کیان اسلامی انجامیده گام برداشته اند.


کد مطلب: 287092

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/287092/طرح-تجزیه-طلبی-عراق-تامین-امنیت-اسرائیل-طراحی-شده

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com