کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با صدور بیانیه ای:

دبیرکل مجمع جهانی تقریب جنایت هولناک تروریستی در حلب را محکوم کرد

27 فروردين 1396 ساعت 19:08


آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب با صدور بیانیه ای جنایت هولناک تروریستی در حلب که منجر به شهادت ده ها تن از مردم بی گناه فوعه و کفریا شد، را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب، متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی انفجار تروریستی اخیر را که جان ده ها نفر از مردم بی گناه فوعه و کفریا از جمله زنان، کودکان، افراد مسن راگرفت، بشدت محکوم و اعلام می کند که این تجاوز ناجوانمردانه نشانگر توطئه مستمر و هماهنگی کامل میان گروهکهای تروریستی و دشمن صهیونیستی به دستور آمریکا و دست نشانده های آن در منطقه است.

 ما در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اعلام می داریم که تا نابودی کامل تروریسم در کشور دوست و برادر سوریه درکنار ملت پایدار آن ایستاده ایم و دست تضرع بسوی خداوند متعال می گشاییم و از او میخواهیم که شهدای مظلوم این جنایت را مشمول رحمت واسعه خویش گردانده و مجروحان را شفای عاجل مرحمت فرماید.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همچنین از سازمان های بین المللی و حقوق بشری میخواهد که به مسئولیت خود در قبال مجازات این جنایتکاران و حامیان آنها " از جمله صادر کنندگان فتواهای تکفیری و تحریک آمیز که چهره درخشان دین اسلام را تخریب می کنند" عمل نموده و تدابیر لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین جنایات بی شرمانه ای اتخاذ نمایند.

از خداوند بلندمرتبه میخواهیم که به علمای مجاهد و همه مصلحانی که برای نشر فرهنگ تقریب و میان روی و نابودی افراطی گری و تکفیر تلاش می کنند، برکت عطا فرماید.

چرا که این نفرت و تکفیر تخریب کننده هویت مسلمانان و نابودگر وحدت ملت صلح دوست سوریه خواهد بود.

محسن اراکی
 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
    27/1/1396

 


کد مطلب: 265528

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/265528/دبیرکل-مجمع-جهانی-تقریب-جنایت-هولناک-تروریستی-حلب-محکوم

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com