کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

شیعه و سنی علیه مثلث آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود متحد شوند

حوزه , 20 تير 1396 ساعت 10:51

حجت الاسلام ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان خواستار وحدت شیعیان و اهل تسنن در مقابل مثلث ضداسلامی ایالات متحده، اسرائیل و آل سعود شد.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "حجت الاسلام ناصر عباس جعفری" دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، طی سخنانی متعهد شد با طرح‌های نابسامان مثلث ضداسلامی که شامل ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و پادشاهی آل سعود می‌شود، مقابله کند.

حجت الاسلام جعفری در سخنانی در همایش «مهدی (عج) بر حق» در منطقه دره اسماعیل خان گفت: ما باید مسلمانان شیعه و سنی را علیه مثلث ضداسلامی متحد سازیم و با استراتژی اتحاد این مثلث ضداسلامی را شکست دهیم.

وی نظامیان پاکستانی را که به ائتلاف جنگی عربستان سعودی و آمریکا پیوسته‌اند، عامل ورود تروریسم به پاکستان دانست و گفت: 80 هزار نفر از شهروندان ما در پاکستان قربانی حملات تروریستی شده‌اند و این تراژدی عظیم و جبران ناپذیری است که پاکستان در تمام جنگ‌هایش علیه دشمنانش نیز چنین رنج و عذابی را تجربه نکرده است.

حجت الاسلام جعفری در ادامه گفت: مسلمانان سنی و شیعه برادران و بخش جدایی ناپذیر اسلام هستند، در حالی که تکفیری‌ها تلاش خود را برای ایجاد تفرقه میان این دو برادر به کار می‌گیرند؛ ما باید این عناصر نابکار را شناسایی و ریشه کن کنیم؛ مسلمانان شیعه، فرزندان وفادار پاکستان هستند و آنان همراه با اهل تسنن پاکستان را ساخته‌اند و اکنون نیز در میدان جنگ علیه تفکر تکفیری برای دفاع از پاکستان هم‌دوش و در کنار آنان ایستاده‌اند.
 


کد مطلب: 274726

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/274726/شیعه-سنی-علیه-مثلث-آمریکا-اسرائیل-آل-سعود-متحد-شوند

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com