کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی وزارت امور خارجه:

حمله موشکی دیشب، گامی بلند در مبارزه با جنایات گروه های تروریستی بود

29 خرداد 1396 ساعت 14:17

"بهرام قاسمی" سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه تروریست های تکفیری در دیر الزور سوریه، آن را پاسخ قاطع و به موقع به تحرکات تروریستی اخیر آنها در تهران دانست و اظهار داشت که این اقدام با اطلاع قبلی دولت سوریه بوده است.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان همچنین ضمن هشدار به گروههای تروریستی-تکفیری و حامیان آنها، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه اقدام بی ثبات کننده ای که امنیت ملی و امنیت شهروندان کشور را به مخاطره بیاندازد، مماشات نخواهد کرد و واکنش به این گونه اقدامات از سوی ایران قاطع، به موقع و همراه با هوشمندی خواهد بود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تأکید کرد: اقدام شب گذشته در حمله موشکی به عناصر تروریستی و پایگاه های آنها نیز در راستای تأمین امنیت شهروندان کشور و با اتکا به توان و زیرساخت های دفاعی ملی و نیروهای نظامی با ایمان کشور صورت گرفته است.

قاسمی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره نسبت به گسترش و تهدیدات ناشی از پدیده شوم تروریسم در منطقه و جهان هشدار داده است.

وی افزود: سیاست ما همکاری با کشورهای منطقه و جامعه بین المللی برای ریشه کنی تروریسم و افراطی گری در منطقه و جهان است و در همین چارچوب، به هرگونه تعرض و تهدیدی که متوجه کشور باشد با بهره گیری از توانمندی های نیروهای نظامی خود، پاسخی قاطعانه خواهیم داد.
 


کد مطلب: 272124

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/272124/حمله-موشکی-دیشب-گامی-بلند-مبارزه-جنایات-گروه-های-تروریستی

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com