کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حبس انفرادی 15 رهبر اسیر حماس در زندان های صهیونیستی/حماس: قانون "مشروعیت بخشی به شهرک سازی" تروریسم سازمان یافته است

20 بهمن 1395 ساعت 11:34

مدیریت زندان های صهیونیستی به تازگی 15 رهبر اسیر جنبش مقاومت اسلامی حماس را در سلول های انفرادی به حبس کشید.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سایت عبری زبان واللا اعلام کرد که مدیریت زندان های اسرائیلی  15 نفر از رهبران اسیر حماس را به سلول های انفرادی انتقال داد؛ انتقال رهبران اسیر حماس به سلول های انفرادی با هدف مجازات دسته جمعی این رهبران صورت می گیرد.

بر اساس گزارش نهادهای حقوقی، تعداد اسرای فلسطینی در زندان های اسرائیلی به 7 هزار نفر می رسد که در میان آنها 52 نفر زن از جمله 11 دختر خردسال و 300 کودک به چشم می خورد؛ بر پایه این گزارش ها، تعداد اسرای فلسطینی محکوم به بازداشت های موقت به 530 نفر و تعداد خبرنگاران اسیر به 21 نفر می رسد.   

خبر دیگر اینکه جنبش "حماس"، درپی تصویب قانون "مشروعیت بخشی به شهرک سازی" رژیم صهیونیستی، مخالفت خود را با ان اعلام کرد و آن را نوعی تروریسم سازمان یافته و عربده کشی رژیم صهیونیستی و نیز تداوم تجاوزات آشکار این رژیم علیه ملت فلسطین در سرزمین خود دانست.

"عبد اللطیف قانوع" در  بیانیه ای خاطر نشان کرد که هدف از این قانون تحمیل واقعیت های بیشتر و تغییر خطرناک ترکیب جمعیتی به منظور نهادینه کردن ارکان کشور نژاد پرستانه و تندروی یهودی و بی توجهی به تمامی قوانین و قطعنامه های بین المللی است که شهرک سازی را غیر قانونی دانسته و بر عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی بر روی حتی یک وجب از خاک فلسطین تأکید کرده اند.
 
قانوع با اشاره به عدم مشروعیت تصویب این قانون، تصریح کرد که حمایت و پشتیبانی آمریکا و سکوت جهان عرب و جامعه بین المللی در کنار سیاست های تشکیلات خودگردان فلسطین علیه مقاومت و عدم اتخاذ هر گونه اقدامی از سوی آن برای مقابله با این تجاوزات، باعث جری تر شدن دشمن صهیونیستی برای ارتکاب جنایت ها و تجاوزات بیشتر شده است.
 
وی از تمامی اقشار ملت فلسطین و احزاب و گروه های مختلف خواست هر چه سریعتر اقدامات فوری و عملی برای مقابله با این تجاوزات رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی اتخاذ کنند و وضعیت ملی یکپارچه ای برای مقابله با این رژیم اشغالگر و جلوگیری از اجرایی شدن طرح های آن ایجاد کنند.


کد مطلب: 259461

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/259461/حبس-انفرادی-15-رهبر-اسیر-حماس-زندان-های-صهیونیستی-قانون-مشروعیت-بخشی-شهرک-سازی-تروریسم-سازمان-یافته

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com