کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه علمای بحرین در حمایت از شیخ عیسی قاسم

11 بهمن 1395 ساعت 12:04

علمای بحرین در بیانیه ای با تاکید برحفاظت از امنیت و ثبات، تقویت وحدت و پیشرفت کشور حمایت خود را از شیخ عیسی قاسم اعلام کردند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علمای بحرین امروز با صدوربیانیه ای اعلام کردند: مواضع ما بر گرفته از موضع رهبران دینی مان در زمینه عشق و وفاداری به کشور است که در شرایطی بسیار سخت و پیچیده مطرح می شود.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: محاکمه شیخ عیسی قاسم به بهانه انجام فریضه واجب خمس ایجاد اخلال در فعالیت بزرگترین طایفه دینی بحرین یعنی شیعیان است که کشور را به بی ثباتی، گزینه های سخت و هزینه های گزاف می کشاند.

جمعیت الوفاق بحرین نیز در این ارتباط و در حمایت از رهبر شیعیان این کشور اعلام کرد صدها هزار تن ازمردم بحرین شب گذشته در48 منطقه بحرین دراعتراض به محاکمه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور تظاهرات کردند.
 
شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با تقدیر از وفاداری مردم بحرین آن را نشانه اصالت آنها در حمایت از وطن و سرمایه های گرانقدر آن از جمله شیخ عیسی قاسم دانست و گفت: دستان شما مردم بزرگوار را به دلیل خلق این حماسه تاریخی می بوسیم و تاکید می کنیم ما با شما هستیم.
 
 


کد مطلب: 258543

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/258543/بیانیه-علمای-بحرین-حمایت-شیخ-عیسی-قاسم

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com