کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله:

مقاومت با خطر تروریسم تکفیری مقابله می کند/ نظام سعودی در برخوردهای دشمنانه خود با مقاومت تجدید نظر کند

20 تير 1395 ساعت 10:42

نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله گفت که برخوردهای خصمانه سعودی علیه مقاومت در حالی است که مقاومت با خطر تروریسم تکفیری که در خدمت راهبردهای اسرائیل قرار دارد، مقابله می کند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نبیل قاووق روز گذشته در سخنانی با توصیه به سعودی ها برای پایان دادن به حمایت از تروریست های تکفیری گفت:نظام سعودی هنگامی که اراده کرد امت را گمراه و حزب الله را به عنوان تهدیدی تروریستی برای جهان عرب و اسلام معرفی کند، اشتباهی راهبری مرتکب شد.
 
وی افزود: سه عملیات انتحاری در جده ، القطیف و مدینه منوره ثابت کرد که نظام سعودی در تعریف و طبقه بندی تروریسم اشتباه کرده است.
 
وی با بیان اینکه«آیا حزب الله برای امنیت سعودی خطر است و یا تروریست های تکفیری؟»، خاطرنشان کرد: بعداز انفجارها در عربستان، انتظار می رود نظام سعودی در سیاست ها، طبقه بندی تروریسم و برخوردهای دشمنانه خود با مقاومت تجدید نظر کند.
 
وی در ادامه گفت: نظام سعودی تا چه زمانی می خواهد به حمایت و مسلح کردن جبهه النصره در سوریه ادامه دهد در حالی که این گروه تروریستی تکفیری همچنان فرزندان ما را می کشد، نظامیان ربوده شده لبنان را سر می برد و بخش های از منطقه بقاع لبنان را اشغال کرده است؟
 
شیخ نبیل قاووق افزود: موضع ما در رویاروئی با خطر تروریسم تکفیری روشن ، مستمر وقاطع است و روند تحولات در میدان های نبرد صحت موضع حزب الله را تایید می کند.
 
 
 


کد مطلب: 237699

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/237699/مقاومت-خطر-تروریسم-تکفیری-مقابله-می-کند-نظام-سعودی-برخوردهای-دشمنانه-خود-تجدید-نظر

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com