>> خبرگزاری تقریب (TNA) - کشته و زخمی شدن دهها تروریست در درگیری‌ ارتش سوریه با تروریست‌ها - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشته و زخمی شدن دهها تروریست در درگیری‌ ارتش سوریه با تروریست‌ها

5 اسفند 1395 ساعت 10:00

در ادامه درگیری‌های ارتش سوریه با عناصر تروریستی جندالاقصی و احرار الاشام در شمال استان حمص 70 تروریست کشته شده‌اند.


گزارش های دریافتی از شمال استان حماه حاکیست، درگیری‌های سنگین میان نیروهای سوری با عناصر تروریستی جندالاقصی و احرار الاشام ادامه دارد. تروریست‌ها در شبانه روز گذشته با حملات بی‌وقفه درصدد اشغال شهرک‌های «المغیر» و «بریدیج» بودند که با مقاومت نیروهای سوری ناکام ماندند.

ازسوی دیگر نیروهای سوری برای متوقف کردن پیشروی تروریست‌ها و فلج کردن تحرکات آنان، در یک عملیات سنگین اطلاعاتی توانستند مواضع چندین گروه تروریستی را شناسایی کنند. در این عملیات، نیروهای ویژه اطلاعات ارتش سوریه موفق شدند به عمق مناطق اشغالی نفوذ و مواضع و پایگاه‌های تروریست‌ها و تحرکات آنان را در جنوب استان ادلب و شمال استان حماه رصد و شناسایی کنند. به گزارش خبرگزاری فارس، نیروهای اطلاعات سوری در این عملیات به شهرک‌های َالزکاه، کفرزیا، الجابریه ،الغزال، التوینه، لطیبه، حیش، خان شیخون و جاده خان شیخون صیاد نفوذ کردند.

در ادامه نیروهای سوری اطلاعات و مختصات مربوط به مکان‌های تجمع و پایگاه‌های تروریست‌های جندالاقصی و احرارالشام را در اختیار جنگنده‌های سوری و روسی قرار دادند. جنگنده‌ها نیز پس از مدتی کوتاه این مناطق را هدف قرار دادند که در نتیجه این حملات 70 تروریست کشته و بیش از 80 تن دیگر زخمی شدند. یک تانک و 18 خودروی پیکاب و مجهز به دوشکا تروریست‌ها در این حملات منهدم شد. چندین تن از سرکرده‌های سرشناس تروریست‌ها در لیست کشته شدگان قرار دارند.


کد مطلب: 260981

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/260981/کشته-زخمی-شدن-دهها-تروریست-درگیری-ارتش-سوریه-تروریست-ها

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com