کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح محرمانه اسرائیل برای تخریب یک محله مسکونی فلسطینی در قدس/حماس اظهارات جانبدارانه ملادینوف از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

23 آبان 1396 ساعت 9:25

اسرائیل در حال حاضر سرگرم اجرای طرحی محرمانه در زمینه تخریب یک محله فلسطینی نشین در منطقه کفر عقب واقع در شمال قدس است.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سایت عبری زبان "ریچت کان" گزارش داد که هدف از اجرای این طرح تخریب 6 برج مسکونی در منطقه کفر عقب است.

این منبع خاطرنشان ساخت: تخریب این برج ها موجب آوارگی صدها فلسطینی می شود، این در حالی است که هم اکنون یک جنجال داغ در محافل سیاسی اسرائیل در مورد این طرح وجود دارد، طرحی که موجب بروز تنش و خشونت می شود.

خبر دیگر اینکه، جنبش حماس اظهارات نیکولای ملادینوف هماهنگ کننده ویژه صلح سازمان ملل در خاورمیانه در جانبداری از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

این جنبش روز دوشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی تأکید کرد که ملادینوف اظهارات و تهدیدات روزانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و حق مسلم این ملت در دفاع از خود به موجب قوانین بین المللی را نادیده می گیرد.

در این بیانیه آمده است که این اظهارات بیانگر جانبداری صریح ملادینوف از موضع رژیم صهیونیستی است و موجب سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم در حق ملت فلسطین می شود.

 


کد مطلب: 293516

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/293516/طرح-محرمانه-اسرائیل-تخریب-یک-محله-مسکونی-فلسطینی-قدس-حماس-اظهارات-جانبدارانه-ملادینوف-رژیم-صهیونیستی-محکوم

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com