>> خبرگزاری تقریب (TNA) - واکنش مردم بحرینی به حکم اعدام 3 جوان - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش مردم بحرینی به حکم اعدام 3 جوان

شبکه العالم , 26 دی 1395 ساعت 11:01

منابع آگاه بحرینی از بسته شدن مغازه ها در شهرک بوری در غرب منامه درچارچوب اعتراض گسترده مردمی به احکام اعدام صادره در حق فعالان سیاسی بحرینی خبر دادند.


کسبه شهرک "بوری" در منامه در چارچوب اعتراض گسترده مردمی مناطق مختلف بحرین به احکام اعدام صادره در حق جوانان بحرینی، مغازه های خود را تعطیل کردند. منابع آگاه به العالم گفتند که از مناره های منطقه "الدیه" در غرب منامه نیز مردم بحرین به برگزاری تظاهرات خشم در محکومیت احکام اعدام صادره در حق جوانان بحرینی، فرا خوانده شدند و از مردم غیور خواسته شد که این احکام ظالمانه را با قاطعیت رد کنند.

به گفته منابع خبری، اهالی منطقه ابوصیبع در غرب منامه نیز تظاهراتی گسترده در اعتراض به احکام اعدام صادره از سوی مقامات آل خلیفه، برگزار کردند.

براساس این گزارش، پدر عباس السمیع یکی از جوانان محکوم به اعدام، طرف های مختلف جهان و سازمان های بین المللی را به دخالت فوری برای جلوگیری از اجرای حکم ظالمانه اعدام در حق فرزندش فراخواند.

خانواده السمیع با تاکید بر بی گناهی فرزندشان، پس از ملاقات استثنایی با محکومان به اعدام، اوضاع زندان "جو" را هولناک توصیف کردند. مردم بحرین در مساجد مختلف برای آزادی محکومان به اعدام، دعا کردند.

https://www.taghribnews.com/images/docs/files/000257/nf00257011-1.flv
 


کد مطلب: 257011

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/multimedia/257011/واکنش-مردم-بحرینی-حکم-اعدام-3-جوان

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com