کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعرض ده ها شهرک نشین تندرو یهودی به قبله نخست مسلمانان/نماینده تونسی: قانون اساسی تونس بر حمایت از مقاومت فلسطین تأکید دارد

29 آذر 1395 ساعت 9:09

شهرک نشینان تندرو یهودی صبح روز یکشنبه تحت حمایت شدید نیروهای ویژه و پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کردند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شماری از خاخام های یهودی نیز شهرک نشینان صهیونیست را در جریان تعرض به مسجد الاقصی همراهی می کردند؛ صهیونیست ها اقدام به قدم زنی در محوطه های مختلف مسجد الاقصی کرده و خاخام ها توضیحاتی به آنان در مورد معبد دروغین و افسانه های یهود ارائه می دادند.
 
این در حالی است که شمار زیادی از نمازگزاران و طلاب علوم دینی از ساعات اولیه امروز یکشنبه در محوه های مسجد الاقصی حاضر شده و مانع از گشت زنی صهیونیست ها در داخل مسجد الاقصی شدند.
 
در همین راستا، عناصر سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی "خدیجه خویص" شهروند فلسطینی ساکن قدس را بازداشت و به مرکز تحقیق مسکوبیه در قدس انتقال دادند.

خبر دیگر اینکه، "لطیفه حباشی" نماینده پارلمان تونس در گفتگو با الرساله نت اظهار داشت: تمامی اقشار و طیف های مختلف جامعه تونس از قانون اساسی این کشور حمایت می کنند و قانون اساسی تونس بر حمایت از مسأله فلسطین به عنوان یکی از اولویت های اصلی این کشور تأکید دارد.
 
حباشی خاطر نشان کرد: قانون مبارزه با تروریسم در تونس جنبش های مقاومت را مستثنی کرده و حمایت از مقاومت فلسطین وظیفه تمامی تونسی ها است.
 
وی در ادامه گفت: ترور مبارزان، دانشمندان و مخترعان توسط رژیم صهیونیستی از گذشته تا به امروز ادامه داشته و این رژیم تاکنون جنایت های زیادی را در خاک تونس مرتکب شده است.

لطیفه حباشی تصریح کرد:دشمن صهیونیستی در تمامی جنایت ها و بحران های موجود در کشورهای عربی دست دارد و هدف اصلی این رژیم نابودی مسأله فلسطین است.
 
 


کد مطلب: 254276

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/254276/تعرض-ده-شهرک-نشین-تندرو-یهودی-قبله-نخست-مسلمانان-نماینده-تونسی-قانون-اساسی-تونس-حمایت-مقاومت-فلسطین-تأکید

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com