کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت نقده:

​استکبار جهانی به دنبال فراموش کردن مسئله قدس است/ اراده‌ ملت ایران روز به روز مستحکم‌تر می‌شود

28 خرداد 1396 ساعت 0:16

امام جمعه اهل سنت نقده گفت: نظام استکباری با متشنج کردن مقاومت های اسلامی و منطقه درصدد هستند تا مردم موضوع قدس شریف و آرمان آن را به فراموشی بسپارند که باید مسلمانان در این زمینه هوشیار باشند.


به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا ابراهیم سرخابی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: امام خمینی (ره) برای اینکه این قضیه به فراموشی سپرده نشود و برای آگاه کردن ملت های جهان از قضیه قدس اشغالی، روزی را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند لذا باید روز جهانی قدس را باشکوه در تمام کشورهای اسلامی برگزار کرد تا قضیه قدس و مسجد الاقصی هیچگاه نباید از یاد و خاطره مسلمانان پاک شود.

وی با بیان اینکه روز قدس بنا به فرمایش امام خمینی (ره) و تاکید مقام معظم رهبری روز اسلام و تمام مسلمین است، افزود: هیچ مسئله ای مهم تر از روز قدس، بیت المقدس و مبارزه با صهیونیسم بین المللی و اسرائیل غاصب وجود ندارد.

امام جمعه اهل سنت نقده ادامه داد: امسال روز قدس مصادف با شیطنت های گروه های تروریستی با حمایت نظام استکباری در منطقه بوده به همین دلیل روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سرخابی با اشاره به اینکه ملت ایران پیش از سه دهه است که با نامگذاری روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) راهپیمایی می کنند، اذعان کرد: این حضور حماسی نشان می‌دهد که ملت ایران از حرکت در این مسیر خسته نشده و عزم و اراده‌اش روز به روز مستحکم‌تر می‌شود و این راه را تا رهایی قدس شریف ادامه خواهد داد.

امام جمعه اهل سنت نقده خاطرنشان کرد: تا زمانی که یک ملت با همدیگر اختلاف داشته باشد و متحد نباشد، نمی تواند به آرمان های خود دست یابد، تاریخ نشان داده است که هیچ ملتی اگر در درون خود اختلاف داشته باشد نمی تواند در برابر دشمن ایستادگی کند و پیروز شود. 

روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان هر سال به ابتکار حضرت امام خمینی به عنوان روز جهانی قدس و همبستگی با ملت فلسطین اعلام شده است و به همین مناسبت همه ساله، میلیون ها مسلمان در سراسر جهان، در برابر جنایات رژیم اسراییل ابراز خشم و انزجار می کنند.


کد مطلب: 271915

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/271915/استکبار-جهانی-دنبال-فراموش-کردن-مسئله-قدس-اراده-ملت-ایران-روز-مستحکم-تر-می-شود

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com