کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایران در سوگ مراد امت

14 خرداد 1396 ساعت 15:26

سراسر ایران اسلامی همزمان با 14 خرداد سالروز ارتحال مراد امت، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به سوگ نشسته و در فقدان آن بزرگ مرد تاریخ می گرید.


مردم استان ها و شهرستان های مختلف در کشور و حتی دورترین نقاط کشور نیز با سیاه پوش کردن معابر و سر در خانه ها و مساجد و تکایا و برپایی مجالس بزرگداشت ارتحال امام (ره) یاد و نام بزرگمرد تاریخ معاصر ایران را زنده نگه داشته و با وجود گذشت 28 سال به عزاداری پرداختند.
 
مردم روزه دار ایران اسلامی در ماه دعا و نیایش یاد و خاطره مردی را زنده نگه داشته اند که مسیر تاریخ را تغییر داد و آغازگر روشنگری اسلامی در جهان بود و امروز با گذشت سال ها مردم ایران و مظلومان جهان بار دیگر با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان می کنند.
 
مردم در استان های مختلف کشور از پیر و جوان بار دیگر نشان داده اند که به آرمان های امام (ره)، نظام و انقلاب وفادار هستند و در این راه همچون سال های انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس در صحنه هستند و با تمام قدرت از کشور و نظام دفاع می کنند.
 
یکی از نکات بسیار زیبا در مراسم های گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در کشور حضور نسل جوانی است که هیچ گاه امام(ره) را ندیده اند و طعم حضور پر برکت ایشان را نچشیده اند، اما پای آرمان های آن یار سفر کرده، ایستاده اند.
 
ایرانیان در کشور و سراسر جهان با شرکت پرشکوه خود در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) نشان خواهند داد که خمینی کبیر(ره) در دل ها زنده است و اندیشه و آرمان ایشان همواره سلسله جنبان و روشنگر تاریخ خواهد بود و هر روز بر عظمت و عزت راه و آرمان آنان امام بزرگوار افزوده خواهد شد.
 
خمینی (ره) مظهر حقیقت ناب است و امروز روح بلند و خورشید وجودشان در افقی بالاتر بر آسمان جان انسان ها می تابد و روشنگر دل های آنان خواهد بود.
 
دل های دردمندی که در سراسر جهان لبریز از عشق به خمینی تا ابد خواهد تپید و بر اندیشه و آرمان خمینی کبیر (ره) خواهد ایستاد زیرا که خمینی روح خدا در کالبد زمان و روح خدا جاودانه است. به یقین روح بلند پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان جهان امروز نظاره گر و دعای گوی امت اسلامی است.
 
 
 


کد مطلب: 270330

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/note/270330/ایران-سوگ-مراد-امت

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com