کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون دبیرکل حزب الله:

ایران تکیه گاه مسلمانان است/ عربستان راهي جز بازگشت به عقل ندارد

19 دی 1394 ساعت 8:01

معاون دبیرکل حزب الله با بیان این که ایران تکیه گاهی مهم برای عر‌ب‌ها و مسلمانان است، جمهوری اسلامی ایران را نقطه اتکا برای امنیت خلیج فارس توصیف کرد.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم، در یک نشست سیاسی در دانشگاه المصطفی تصریح کرد: جنجالی که عربستان با قطع روابط (با ایران) ایجاد کرده است؛ این واقعیت را تغییر نخواهد داد که عربستان با اعدام شیخ نمر النمر دست به جنایت بزرگی زده است و این لکه ننگی بر پیشانی عربستان و تمام جهان متمدن که ادعای حقوق بشر می کند، خواهد بود.
 
وی افزود: همگی شاهد تجربه حمایت از تروریسم تکفیری هستیم که از عربستان آغاز شد و اینک دامن این کشور را گرفته است و شاید شاهد تحولات بسیاری در این خصوص باشیم.
 
 معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت: ایران تکیه گاهی مهم برای اعراب و مسلمانان است به گونه‌ای که طرح برقراری روابط با اسراییل را ساقط کرد و سفارت رژیم صهیونیستی در ایران را به نفع طرح برقراری ارتباط با مساله فلسطین و نیز مسائل و مشکلات اعراب و مسلمانان، تعطیل کرد.
 
نعیم قاسم خاطرنشان کرد: ایران همواره مورد تعدی قرارمی‌گرفت اما تمام توطئه ها را با موفقیت پشت سر گذاشت و عاملان این توطئه ها نیز سرنگون گشتند. عربستان راهی به جز بازگشت به عقل ندارد و اینکه بخشی از راه حلها باشد نه اینکه خود عامل ایجاد مشکلات باشد. زیرا این مشکلات در نهایت دامن خودش را خواهد گرفت.
 
 
 
 


کد مطلب: 217707

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/217707/ایران-تکیه-گاه-مسلمانان-عربستان-راهي-جز-بازگشت-عقل-ندارد

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com