>> خبرگزاری تقریب (TNA) - استکبار از عظمت اسلام وحشت دارد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​حجت الاسلام کیایی نژاد در مراسم مولودی خوانی مسجد شافعی ارومیه:

استکبار از عظمت اسلام وحشت دارد

11 آذر 1396 ساعت 8:50

مدیرکل حوزه ریاست مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: استکبار جهانی از گسترش و عظمت اسلام وحشت دارد.


به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت الاسلام مفید کیایی نژاد عصر دیروز در مراسم مولودی خوانی مسجد شافعی ارومیه اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام تبلیغ اسلام را با دو نفر شروع کرد و امروز تعداد مسلمانان به یک میلیارد و 700 میلیون نفر رسیده است و روزبه روز نیز گسترش پیدا می کند.

وی افزود: گسترش اسلام و جهانی شدن آن وعده الهی است و باید تحقق پیدا کند.

مدیرکل حوزه ریاست مجمع تقریب اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا هفته وحدت هر چه محکم تر و منسجم تر باشد تا بتوانیم دشمنان را مایوس تر کنیم.

کیایی نژاد با اشاره به آیه «واعتصموا بحبل اللَّه جمیعاً ولاتفرّقوا» گفت: اعتصام به حبل‌اللَّه برای هر مسلمان یک وظیفه است و امیدواریم با توسل به این آیات روز به روز این انسجام و وحدت محکم تر و مستحکم تر شود.

وی با تشریح بیوگرافی پیامبر اعظم، خاطرنشان کرد: پیامبر در 23 سال دوران بعثت خود زحمات زیادی برای مردم کشیدند که رمز موفقیت ایشان استقامت زیبا در مقابل مشکلات، گرفتاری ها و اذیت ها و داشتن اخلاق زیبا و نیکو رفتار کردن با مردم بود.

وی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام در دوران توحش و دوره نابودی انسان که دختران را زنده به گور می کردند، از انسان های وحشی انسان های والایی چون سلمان ابوذر، عمار، مقداد، یاسر سمیه... ساخت.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام در زمان جمود مغز، فکر و جان درک بشر را در مسیر عالی و والا تا بی نهایت بالا برد، مستضعفین را بر تبهکاران فضیلت داد، نظام بردگی و بهره برداری را برهم کوبید، بر دخترکشان نابکار ضد زن شورید، سیاه بینوا را برتری داد، طنین دعوتش سوی خدای راستین در صحنه جانی داد و صوت دلنشین لا اله الا الله او در جهان پیچید.

کیانی نژاد تاکید کرد: پیامبر گرامی اسلام برای ما الگو و اسوه است و امیدواریم بتوانیم هم از استقامتشان و هم از برخوردهای زیبا برای جذب مردم به نظام اسلامی استفاده کنیم.


کد مطلب: 296728

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/296728/استکبار-عظمت-اسلام-وحشت

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com