کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشکیل زنجیره انسانی توسط کودکان فلسطینی برای همبستگی با اسرا/وزیر صهیونیستی:هرگز با اسرای فلسطینی مذاکره نمی کنیم

1 ارديبهشت 1396 ساعت 13:25

کودکان فلسطینی روز گذشته طی مراسمی باشکوه به منظور ابراز همبستگی با اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا در زندان های صهیونیستی، زنجیره انسانی در مرکز شهر نابلس تشکیل دادند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این مراسم توسط گروه ها و جریان های فلسطینی و در چارچوب فعالیت های همبستگی با اسرای فلسطینی برپا گردید که دامنه این فعالیت ها به تمامی شهرهای فلسطین کشیده شده است.

در این زنجیره انسانی بیش از 500 کودک فلسطینی و جمعی از شهروندان نیز شرکت کردند، آنان از مقابل ساختمان استانداری نابلس به سمت میدان شهدا در این شهر راه افتادند.

شرکت کنندگان در این مراسم با حمل پرچم های فلسطینی و تصاویر اسرا، شعارهایی را در تجلیل و تمجید از پایداری و استقامت اسرا سر دادند و تأکید کردند که اسرا در میدان نبرد تنها نیستند و تمامی طیف ها و قشرها و گروه های فلسطینی از خواسته ها و آرمان هایشان حمایت می کنند.

خبر دیگر اینکه، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی تأکید کرد که این رژیم هرگز با اسرا وارد مذاکره نخواهد شد و تا هر وقت که می خواهند اعتصاب غذا کنند.

"گلعاد اردان" اظهار داشت که اسرای فلسطینی هر چقدر که دوست دارند؛ اعتصاب غذا کنند اما ما هرگز با آنها مذاکره نمی کنیم؛ این در حالی است که بیش از 1500 اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی برای پنجمین روز متوالی به منظور رسیدن به خواسته های عادلانه و انسانی خود دست به اعتصاب غذای سراسری زده اند.

سازمان زندان های رژیم صهیونیستی در واکنش به اعتصاب غذای اسرا، اقدام به جابجایی گسترده آنان و حبس برخی از اسرا در سلول های انفرادی کرده است.

سازمان زندان های صهیونیستی حتی به وکلای مدافع اسرا نیز اجازه نمی دهد با آنها ملاقات کنند و اقدامات و تدابیر شدید و سختی را علیه آنان در پیش گرفته است.
 
در همین راستا، "آویگدور لیبرمن" وزیر جنگ تندروی رژیم صهیونیستی نیز چند روز پیش خواستار اجرای سیاست "مارگارت تاچر" نخست وزیر سابق انگلیس علیه اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کننده شد.

لیبرمن روز سه شنبه گذشته با انتشار پستی بر روی صفحه شخصی خود در شبکه ارتباط جمعی "فیسبوک" نوشت که رژیم صهیونیستی باید از سیاست تاچر در برابر اعتصاب غذای اسرای فلسطینی استفاده کند؛ این سیاست مبتنی بر عدم مذاکره با اسرا و رها کردن آنها به حال خودشان است.
 
 


کد مطلب: 265965

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/265965/تشکیل-زنجیره-انسانی-توسط-کودکان-فلسطینی-همبستگی-اسرا-وزیر-صهیونیستی-هرگز-اسرای-مذاکره-نمی-کنیم

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com