کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی کتاب:

وحدت و همگرایی از منظر رهبر معظم انقلاب

20 شهريور 1396 ساعت 10:52

«وحدت و همگرایی از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی» عنوان کتابی است که علیرضا برازش تالیف کرده و توسط نشر امیرکبیر منتشر شده است. یکی از مزیت های این کتاب دسته بندی کلی و جزئی خوب موضوعات است و دیگری حجم کم آن که خواندنش را برای مخاطبان بیشتری ممکن می سازد. کتاب 80 صفحه دارد و بیانات رهبر انقلاب بدون دخل و تصرف و توضیح در کنار هم آورده شده اند. دسته بندی کلی کتاب در شش فصل صورت گرفته است: تعریف وحدت، اهمیت وحدت و همگرایی، موانع وحدت و عوامل تفرقه، راه های رسیدن به وحدت، ثمرات وحدت و همگرایی و در آخر هم منادیان وحدت.


کلام اصلی این کتاب را در یکی از فرازهای آن می‌خوانیم: حرف ما در هفته‌ وحدت و به عنوان پیام وحدت این است که مسلمانان بیایند با هم متحد بشوند و با یکدیگر دشمنی نکنند. محور هم کتاب خدا و سنّت نبیّ اکرم(ص) و شریعت اسلامی باشد. این حرف، حرف بدی نیست. این حرف، حرفی است که هر عاقل بی غرض و منصفی، آن را قبول خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه‌ی تهیّه کتب فوق می‌توانند با شماره تلفن‌های  66493548 و66483695 تماس حاصل نمایند و یا به پایگاه اطلاع رسانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR  مراجعه کنند.

 


کد مطلب: 283181

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/283181/وحدت-همگرایی-منظر-رهبر-معظم-انقلاب

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com