کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میشل عون:

مصر به موازات ترکیه و ایران برای حل بحران سوریه وارد عمل شود

ایرنا , 26 بهمن 1395 ساعت 10:07

«میشل عون» رئیس جمهوری لبنان که در مصر به سر می برد از این کشور خواست به موازات ترکیه و ایران برای حل بحران سوریه وارد عمل شود.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رئیس جمهوری لبنان روزسه شنبه در گفت وگو با شبکه ماهواره ای 'ON live 'با ابراز نگرانی از تداوم جنگ درسوریه، گفت: جنگ سوریه، جنگی مخرب و ویرانگر است.
 
وی از مصر خواست به موازات ایران و ترکیه برای حل بحران سوریه و حل و فصل آن از طریق راه حل های سیاسی ورود کند.
 
میشل عون دردفاع ازحزب الله لبنان با اشاره به اینکه حزب الله عامل هیچ عملیات تروریستی در لبنان نبوده و با هیچ امر داخلی در کشور نیز معامله نمی کند، افزود : حزب الله توانسته است بخش زیادی از مناطق اشغالی در جنوب لبنان را آزاد کند.
 
وی با تاکید بر اینکه لبنان در خروج از بحران اخیر و ایجاد وحدت بین تمامی جناح ها موفق عمل کرده است، گفت: خلأ سیاسی به نفع ثبات لبنان پایان یافت و مصر درطول این مدت از ما حمایت معنوی کرد.
 
میشل عون رییس جمهوری لبنان روز دوشنبه درراس هیاتی سیاسی وارد قاهره شد و در قصر 'الاتحادیه' قاهره مورد استقبال مقام های مصری و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری این کشور قرار گرفت.
 
رئیس جمهوری لبنان که برای شرکت درهمایش روسای کشورهای اتحادیه عرب به قاهره سفر کرده است، افزود:‌ تنها راه رهایی از تروریسم، همبستگی کامل کشورها برای مقابله با این پدیده است.
 
 


کد مطلب: 260078

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/260078/مصر-موازات-ترکیه-ایران-حل-بحران-سوریه-وارد-عمل-شود

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com